Ugrás a fő tartalomra

M. Leighton: Down to You – Rajtad áll


Amikor a főiskolás Olivia Townsend hazautazik, hogy segítsen édesapjának a munkájában, még nem is tudja elképzelni, micsoda bonyodalmakba keveredik majd. Cash és Nash Davenport, a két ikerfivér nagyon sokban különbözik egymástól, de egy dolog közös bennük: mindketten őrülten vágynak Oliviára.
Cash veszélyes és ellenállhatatlanul vonzó, igazi rosszfiú, akinek a csókjai elfeledtetik Oliviával, hogy a tűzzel játszik. Nash sikeres, megbízható és szenvedélyes… és foglalt. De egyetlen, lágy érintése elfeledteti Oliviával, hogy máshoz tartozik.
Ám Oliviára nagy meglepetés vár. A két fivérnek van egy titka, ami elől a lány jobban tenné, ha elfutna. Gyorsan és messzire… amíg nem késő.


Abban a hiszemben vettem a kezembe ezt a könyvet, hogy most bizony kikapcsolódom. Na, igen.. igazából minden könyvet azért veszünk a kezünkbe, hogy kikapcsolódjunk. De nekem most egy szimpla, egyszerű történet kellett, amin aztán nem kell agyalni. Ami csak visz magával, és észre sem veszed, már vége is. Na, ez ilyen. Sőt! A fülledt erotika erősen dominál a sztoriban, ami nem volt baj, kifejezetten jól esett most. Főleg, hogy ezek a jelenetek remekül vannak megírva, egy szavam sem lehet panaszra. Meglepő volt, hogy a KMK adta ki, témáját tekintve nagyon Ulpius-os. Bár ebbe felesleges belemenni, hiszen az Ulpius, mint tudjuk tönkrement. Na de lássuk magát a könyvet!


Adott egy lány, és két adonisz. Mi sem természetesebb, az elég gyakran félénk lánykánkat megkörnyékezi mind a kettő! ikerpasi! - Meg sem lepődöm az ilyen sablonokon. :D - Előszőr Cash-sel találkozunk (biztos ezért lett ő a befutó nálam. :P) egy buliban, majd másnap Nash-sel a konyhában. Felvetődik a kérdés, hogy mi van? Igen, Nash, Olivia lakótársának a pasija. Mellesleg a lakótárs egyben unokatestvér is, és nem a jó fajtából.. Lelkiismeret-furdalás nélkül kijelentem, hogy nem szívesen laknék azzal a csajjal együtt. 

Már az elején érezni a vibrálást Olivia és a fiúk között, az ember óhatatlanul is annak a pasinak szurkol, akiről épp szó van. Olivia is összezavarodik rendesen, hiszen az esze azt mondja, neki egy olyan sikeres és megbízható társra van szüksége, mint Nash - aki amúgy tényleg nagyon jól néz ki - de a szíve, a személyisége meg inkább a velejéig rosszfiú Cash felé tereli. Elhatározza, hogy kideríti melyik fivérre van szüksége, mert abban száz százalékig biztos, hogy már nem tudja elengedni mind a kettőt az életéből.

A történet roppant egyszerű. Nincs itt semmi melodráma és hasonlók. Még csak meg sem kellett lepődnöm semmin sem. Amint mindenki tiszteletét tette a lapokon, egyből levágtam a szituációt, és vártam a végkifejletet, hogyan oldja meg ezt az írónő. Nem neheztelek ezért, hiszen mint mondottam, pont egy ilyen történetre vágytam. Amúgy el sem tudom képzelni, hogy valaki ne rakta volna össze egyszerre a képet. Vajon az írónő direkt így csinálta, hogy megengedte az olvasónak ennyire a sorok közé látni? Remélem.., mert ha ezt titkolózásnak szánta, nagyon nem sikerült..


A könyv központi eleme az erotika, és a végig sistergő szexuális feszültség. Már az első fejezetben azt kívánja az ember, hogy essenek egymásnak, szóval tényleg jól sikerültek ezek a jelenetek. Az ikrek remekül teljesítettek, mondjuk meg. Szerettem olvasni, nem éreztem túlzásnak. Rubin Pöttyös besoroláshoz kicsit sok volt szerintem a hálószobás affér, de az Arany Pötty maradéktalanul illene a könyvhöz. :) Megemlítem, hogy nem csak testiség van jelen, az érzelmek alakulása is abszolút nyomon követhető. Olivia és a fiúk - leginkább Chas - érzései szépek, igazak és helyénvalóak.

Összegezve, olyan jó volt befalni ezt a könyvet, mint amilyen jó lenne felfalni Cash-t! Csak azt sajnálom, hogy ilyen rövid.. még csak 300 oldal sincs, így teljesen érthető, hogy egy nap sem kellett ahhoz, hogy a végére érjek. Örültem volna annak, ha nem folytatásos a történet, hanem hosszabb! 

Ajánlom mindazoknak akik szeretik az ízléses erotikát a lapokon és az egyszerű sztorikat. Egy olvasást mindenképp megérdemel szerintem, pláne ha az ember már régóta szemez a könyvvel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Susan Ee: End ​of Days – A vég napjai (Angelfall 3.)

Az Angelfall trilógia befejező kötete. A vég napjai Susan Ee bestseller trilógiájának záró kötete. Penryn és Rafi menekülnek, miután az angyaloktól sikerül megszökniük. Kétségbeesetten keresnek egy orvost, aki helyre tudná hozni azokat a változtatásokat, amiket az angyalok végeztek Rafin és Penryn húgán. Kutatás közben felbukkan valami Rafi múltjából, és olyan sötét erőket szabadít el, melyek mindkettejükre nézve végzetesek lehetnek. Az angyalok által az emberekre szabadított apokaliptikus rémálomban mindkét oldal a totális háború felé sodródik. Valószínűtlen szövetségek köttetnek, a haditervek folyton módosulnak. De ki fog győzedelmeskedni? A Föld feletti uralomért folyó harcban Rafinak és Penrynnek döntenie kell, melyik oldalra álljanak, kit válasszanak: a saját fajtájukat vagy egymást? Gonosz angyalok és egy talpraesett hősnő, aki nem nyavalyog. Üdítő változatosság.

Lisa De Jong: When It Rains – Amikor esik…

Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. Megsebeztek. Megmentettek. És reményre leltem. Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat… Újra.

Iron Fey - Vastündérek

Feltett szándékom volt, hogy ma Julie Kagawa-tól hozom a Vaskirálynőt. Az időjárás kedveskedett nekem, hogy úgy mondjam, ugyanis egész nap szakad a hó itt Győr-Moson-Sopron megyében. Varázslatos, tiszta Tír Na Nóg.. :) Vajon Ash is itt van? Hm. Team Ash! Ennek örömére jöjjön tehát a mai olvasnivaló. Julie Kagawa: Iron Fey - Vastündérek Vaskirály, Vashercegnő