Ugrás a fő tartalomra

Féléves Könyves Kiakadás Tag

A minap megjelöltek egy karcban molyon. Babó_Buca volt az elkövető, amit innen is nagyon köszönök! :) Ez egy újabb book-tag, amit most én is ki fogok tölteni. Megjelölőm válaszait itt olvashatjátok! (és olvassátok is el!:) 



1. Legjobb 2015-ös olvasmányod?
Ez egy roppant fogós kérdés. Aki ennyit olvas, mint én, vagy sok esetben többet, biztosan érti, hogy mennyire nehéz csak egyet kiválasztani. Rengeteg kedvenc könyvem született az idén, valamennyit mind szerettem ezért vagy azért. Úgy oldottam meg a választást, hogy a legutóbbi olyan könyvélményem tárgyát hozom, amibe teljesen belevesztem. Ez pedig: Kresley Cole: Szeress, ha tudsz című könyve, ami a MacCarrick fivérek trilógia utolsó könyve.


2. Legjobb folytatás, amit 2015-ben olvastál?
Ez könnyű! Eddig a nagy sikerű Angelfall trilógia újonnan megjelent könyve, a Susan Ee: Túlélők világa 

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél?
Több is van ilyen, de legjobban Julianne Donaldson Edenbrooke-jára vágyom.

4. Legjobban várt megjelenés az év második felére?
Ó, ez is könnyű! Természetesen a legeslegjobban várt könyvem 2015-re nem is lehetne más mint, Sarah J. Maas: Heir of Fire - A tűz örököse

5. Legnagyobb csalódás?
Egyértelműen J. A. Redmerski-től az Ének a szentjánosbogarakról.
Pedig úgy akartam szeretni! Hisz A soha határa annyira szép és jó volt. De nyugi, semmiben sem hasonlít egymásra a két történet...  

6. Legnagyobb meglepetés?
Margeret Mitchell-től az Elfújta a szél. Ki hitte volna, hogy ennyire jó? És igazi, és komoly? Miután elolvastam, úgy éreztem, nem is olvastam előtte igazi regényt. Valami zseniális volt. Ajánlom mindenkinek!

7. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új)?
Számomra új szerző, aki kedvencnek debütált, az Kresley Cole. Nagyon tetszett a MacCarrick fivérek trilógiája, tuti újra olvasom őket, valamint a Méreghercegnő is bekerült a kedvencek közé.

8. Legújabb könyves szerelem?
Ismét egy olyan kérdés, amire szinte lehetetlenség válaszolni, hisz annyian vannak! Csoda, hogy elférnek ennyien a fejemben! :O :) Felsorolok néhányat, mert itt képtelen vagyok választani. - hogy elejét vegyem a sértődésnek! - 
  • Kresley Cole: Szeress, ha tudsz című könyvéből Ethan MacCarrick.
  • Michelle HodkinMara Dyer eszmélése -ből Noah Shaw.
  • Sabrina Jeffries: A csábítás tétjéből pedig Lord Gabriel Sharpe

9. Legújabb kedvenc karakter?
Sabrina Jeffries Hallstead Hall bajkeverői sorozatából Hetty nagymama. Nagy forma az öreg, hasonló karakter Lady D-hez a Julia Quinn könyvekből.

10. Egy könyv, amin sírtál?
Nem volt ilyen.


11. Egy könyv, ami boldoggá tett?
M. Leighton: Rajtad áll  című könyve volt az. Pont akkor, pont ez a könyv, ezzel az egyszerű de nagyszerű történettel valami nagyon jól esett. Teljesen kikapcsolt, tisztára felüdültem tőle. Mi ez, ha nem boldogság?


12. Kedvenc filmes adaptáció, amit idén láttál?
Eddig a Lázadó volt Veronica Roth-tól. Őszintén kellemes meglepetés volt, ugyanis ahogy az értékelésben is olvashatjátok, a könyvben egyáltalán nem szimpatizáltam Tris-szel. A filmben viszont megértettem mit miért tesz. Valahogy sokkal egyszerűbb, érthetőbb és nem utolsó sorban letisztultabb volt a film, ami jót is tett a történetnek. Valószínűleg azért kedveltem meg újra Trist, mert itt nem láttam bele a fejébe, nem kellett hallgatnom a melankolikus monológjait, míg a könyvben igen. Egyszóval remek film volt!


13. Kedvenc értékelés, amit idén írtál?
Szeretem az összeset! :) ♥

14. Legszebb könyv, amit idén vásároltál?
A Túlélők világának van a legszebb borítója! :)


15. Melyik könyvet szeretnéd elolvasni az év végéig?
A fentebb említett Edenbrook-ot mindenképp, ahogy a sorára vár Coollen Hoover még meg nem jelent két könyve, a Hamupipőke történet és a Slammed sorozat záró kötete is. Meg persze a nagy sikerű Éjkorona folytatása, A tűz örököse is előkelő helyet foglal el a listán, merem állítani, hogy bármit félredobnék, csak hogy minél előbb elkezdhessem. Jaaa és Julia Quinn: Hogyan fogjunk örökösnőt, valamint a Hogyan fogjunk márkit és a  Sir Richard Kenworthy titkai-t is most akarom olvasni! :)
A többi csak a folyamatos megjelenéseken múlik... :) 


A következő kérdés lenne az, hogy kiket jelölök. Nos, senkit. Ahogy nézegettem sorra mindenki kitöltötte már ezt a tag-et. Ám, ha valakinek kedve szottyanna rá, hogy kitöltse, hát csak bátran! :) Jó buli volt, élveztem a kérdésekre való válaszolgatást, valószínűnek tartom, hogy még hozok ilyeneket én is. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Susan Ee: End ​of Days – A vég napjai (Angelfall 3.)

Az Angelfall trilógia befejező kötete. A vég napjai Susan Ee bestseller trilógiájának záró kötete. Penryn és Rafi menekülnek, miután az angyaloktól sikerül megszökniük. Kétségbeesetten keresnek egy orvost, aki helyre tudná hozni azokat a változtatásokat, amiket az angyalok végeztek Rafin és Penryn húgán. Kutatás közben felbukkan valami Rafi múltjából, és olyan sötét erőket szabadít el, melyek mindkettejükre nézve végzetesek lehetnek. Az angyalok által az emberekre szabadított apokaliptikus rémálomban mindkét oldal a totális háború felé sodródik. Valószínűtlen szövetségek köttetnek, a haditervek folyton módosulnak. De ki fog győzedelmeskedni? A Föld feletti uralomért folyó harcban Rafinak és Penrynnek döntenie kell, melyik oldalra álljanak, kit válasszanak: a saját fajtájukat vagy egymást? Gonosz angyalok és egy talpraesett hősnő, aki nem nyavalyog. Üdítő változatosság.

Lisa De Jong: When It Rains – Amikor esik…

Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. Megsebeztek. Megmentettek. És reményre leltem. Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat… Újra.

Iron Fey - Vastündérek

Feltett szándékom volt, hogy ma Julie Kagawa-tól hozom a Vaskirálynőt. Az időjárás kedveskedett nekem, hogy úgy mondjam, ugyanis egész nap szakad a hó itt Győr-Moson-Sopron megyében. Varázslatos, tiszta Tír Na Nóg.. :) Vajon Ash is itt van? Hm. Team Ash! Ennek örömére jöjjön tehát a mai olvasnivaló. Julie Kagawa: Iron Fey - Vastündérek Vaskirály, Vashercegnő