Ugrás a fő tartalomra

Bookworm Book Tag


A tegnapi válaszolgatás annyira megtetszett, hogy ma is hoztam egy tag-et. Ez a kérdéslista molyon jött velem szembe, személy szerint NFL Girl - nél láttam. Az ő válaszai itt vannak. 
Lássuk az enyémeket!



1. Emlékszel, hogyan szeretted meg az olvasást?
Persze! Mint annyian, én is hatalmas Twilight és/vagy Edward rajongó hírében álltam. Először az Alkonyat filmet láttam, amit 4-5 napon keresztül minden nap megnéztem. Nem vicc! Amikor tudomásomra jutott, hogy ez a fantasztikus romantikus történet egy könyvből született, nem volt kérdés, hogy elolvassam-e. Itt kezdődött minden. :)


2. Hol olvasol általában?
Hm. Otthon, barátomnál, iskolában, munkahelyen, buszon, vonaton. Akárhol, ahol tuti biztos, hogy nem lesz baja a könyvnek és/vagy Kindle-nek :)


3. Egyszerre szigorúan egy könyvet olvasol, vagy jöhet több is egyidejűleg?
Egyet. Úgy gondolom, az ember akkor tudja maradéktalanul élvezni azt, amit olvas, ha csak azzal van tele a fele. Elvégre, egyszerre csak egy filmet nézel nem?


4. Mi a kedvenc műfajod?
Jelenleg a történelmi romantikus, de ugyanúgy szeretem a fantasyt, NA-t, YA-t, disztópiákat.


5. Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál el?
Hát.. nem bírom a száraz krimiket, és a scifi-t.


6. Van kedvenc könyved?
Hányat mondjak? :D


7. Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?
Margeret Mitchelltől az Elfújta a szél . 1184 oldal volt, ha jól emlékszem.


8. Milyen könyvet vettél utoljára?
Legutóbb egyszerre vásároltam 5 könyvet. 

9. A könyvtári vagy a saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?
Saját. Nem járok könyvtárba. 


10. Jelenleg mit olvasol?
A Milliárdosfeleségek 4. részét, Jennifer Probst-tól az Eltervezett házasságot. Imádom! :)


11. Hol veszed a könyveidet?
Interneten. 


12. Előrendeltél már valaha könyvet?
Igen, állandó jelleggel, tekintve mennyire vágyom néhány új megjelenésre. 


13. Hány könyvet veszel havonta?
Ezt nehéz megmondani. Igazából már 2 hónapja nem is vettem könyvet. Általában a friss megjelenéseknél vásárolok be, de akkor az 5-6 könyv a minimum.


14. Mit gondolsz az antikvár könyvekről?
Okos dolognak tartom, hogy ha valaki nem tud mit kezdeni a könyveivel ide elviheti őket. Mindazonáltal én még nem olvastam ilyen könyveket.


15. Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még olvasásra váró könyveidet?
Persze, úgyis tudom melyiket nem olvastam még. Szabályszerűen csak az épp aktuális könyvem van elől.


16. Az összes könyvet el akarod olvasni ami a magánkönyvtáradban van?
Hát.. amiket én vásárolok magamnak azokat természetesen igen. Ámbár van itthon egy csomó könyv, amik igazából nem az enyémek, így nem tartom őket a magánkönyvtáramnak. De azért szemezgetek belőlük is. Persze az ember csak azt olvassa el, amelyiket szeretné.


17. Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, hogy soha az életben nem olvasod el őket még egyszer?
Eladom és/vagy elcserélem őket, idővel elviszem egy antikváriumba, vagy oda adom a könyvtárnak őket.


18. Adományoztál már könyvet?
Igen, a könyvtárnak pár darabot.


19. Volt már könyvstopod?
Nem. Jól átgondoltan vásárolok, rendszerint félre is teszek a nagy bevásárlások előtt, valamint úgy alakítom az olvasásaimat, hogy végezzek velük, mire megérkeznek az új csodák, hogy egyből azokat olvashassam. Így mindig nagy öröm az új könyv a háznál.


20. Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?
Áááá. Nem hiszem. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Susan Ee: End ​of Days – A vég napjai (Angelfall 3.)

Az Angelfall trilógia befejező kötete. A vég napjai Susan Ee bestseller trilógiájának záró kötete. Penryn és Rafi menekülnek, miután az angyaloktól sikerül megszökniük. Kétségbeesetten keresnek egy orvost, aki helyre tudná hozni azokat a változtatásokat, amiket az angyalok végeztek Rafin és Penryn húgán. Kutatás közben felbukkan valami Rafi múltjából, és olyan sötét erőket szabadít el, melyek mindkettejükre nézve végzetesek lehetnek. Az angyalok által az emberekre szabadított apokaliptikus rémálomban mindkét oldal a totális háború felé sodródik. Valószínűtlen szövetségek köttetnek, a haditervek folyton módosulnak. De ki fog győzedelmeskedni? A Föld feletti uralomért folyó harcban Rafinak és Penrynnek döntenie kell, melyik oldalra álljanak, kit válasszanak: a saját fajtájukat vagy egymást? Gonosz angyalok és egy talpraesett hősnő, aki nem nyavalyog. Üdítő változatosság.

Lisa De Jong: When It Rains – Amikor esik…

Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. Megsebeztek. Megmentettek. És reményre leltem. Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat… Újra.

Iron Fey - Vastündérek

Feltett szándékom volt, hogy ma Julie Kagawa-tól hozom a Vaskirálynőt. Az időjárás kedveskedett nekem, hogy úgy mondjam, ugyanis egész nap szakad a hó itt Győr-Moson-Sopron megyében. Varázslatos, tiszta Tír Na Nóg.. :) Vajon Ash is itt van? Hm. Team Ash! Ennek örömére jöjjön tehát a mai olvasnivaló. Julie Kagawa: Iron Fey - Vastündérek Vaskirály, Vashercegnő