Ugrás a fő tartalomra

Jessica Park: Flat Out Matt - Titkolni bolondulásig

Vigyázat! Ha nem olvastad a Szeretni bolondulásig - ot, és tervezed, hogy elolvasod, akkor semmiképp se olvass tovább, mert akkor számodra ez egy orbitálisan nagy spoiler lesz! 
Én szóltam. 


Matt harmadéves a Massachusettsi Műszaki Egyetemen. Kockafejű, szellemes, zseniális srác.
És nagyon, de nagyon buta is.
Amikor a szépséges, menő, éleselméjű Julie beköltözik a házukba, mégis miért (jaj, miért?!) bújik Matt a bátyja, a hiányolt Finn bőrébe, azzal áltatva magát, hogy csak a lány kedvéért teszi?
A dolog egész ártalmatlannak tűnik, amíg Julie átmeneti vendégeskedése hosszú távúvá nem válik. És amíg a helyzet szívszorító őrületté nem fajul. Na meg amíg Matt bele nem szeret Julie-ba, Julie pedig bele nem szeret Finnbe.
De hát… Matt a hozzá való. Bárcsak megértethetné ezt Julie-val! Méghozzá anélkül, hogy el kelljen árulnia neki az igazat, ami mindannyiukat tönkretenné. Főleg Celeste-et, sérülékeny lelkű húgát, akinek talán mindenkinél jobban szüksége van Julie-ra.
A Szeretni bolondulásig-ban Julie szemszögéből láthattad Mattet. Ezzel a kisregénnyel, a Szerelem bolondulásig-gal most mélyebbre hatolhatsz Matt világába. Átélheted a történetet az ő oldaláról, megszakadhat érte a szíved, amikor megszakad a szíve, és ismét beleszerethetsz ebbe a szokatlan hősbe.
Indulj érzelmes utazásra az előzményeket bemutató két fejezettel, majd a Szeretni bolondulásig ezúttal Matt szemszögéből elmesélt hét fejezetével, és végezetül vár Julie történetének vadonatúj, pikáns fináléja!




Egek, hogy ez milyen édes volt!
Nagy kedvenc lett az első könyv, ahogy ez is. Hiába rövid, és olvastam volna még vagy 2x ennyit!, minden benne van ami kell. Maradéktalanul elégedett vagyok.

Ebben a kis történetben megismerkedhetünk Finn-el is, személyesen előttünk van - már amennyire egy könyv szereplőjét megismerhetjük személyesen ugyebár - , nem csak visszaemlékezésekből láthatjuk a fiút. Épp Matt-el túráznak és megbeszélik az élet nagy dolgait. Sulit, csajokat, a szüleik ügyeit és Celeste-ről is esik szó kettejük között. Finnről süt, hogy igazi kalandor, nem riad vissza semmitől, úgy éli az életét, ahogy akarja. Közben, ahogy egy jó nagy testvértől elvárható, igyekszik utat mutatni Matt-nek és Celeste-nek egyaránt. Matt bizonyos szinten irigyli is testvérét, sokkal jobban szeretne hasonlítani rá, bár amúgy is rengeteg hasonlóság van kettejük között. Aztán beüt a katasztrófa, abban a tragikus balesetben Finn meghal.


Átérezhetjük Matt gyászát és azt a borzasztóan nagy felelősséget, ami a nyakába szakad. Csoda, hogy nem rokkant bele! Nem lehetett neki könnyű, hiszen a szülei totálisan begubóztak, magasról tettek rá mi történik a gyerekeikkel. Celeste, aki nem csinált sose titkot belőle, mennyivel jobban szerette Finnt, magába zárkózik, elhagyja magát. Matt úgy érzi tennie kell valamit, hogy valahogy újra megpróbálja összekovácsolni a családját. Próbál közelebb kerülni a húgához, de a kislány nem hagyja, ám valami folytán mégis elfogadja bátyja ajánlatát, és rendel magának valamit netről, ami boldoggá teszi. És megszületett Foto-Finn.

Itt ugrunk egyet, és a következő fejezet már akkor játszódik, amikor Julie is a házban lakik. Nem megyek bele a részletekbe, hiszen ugyanaz a sztori, mint amit az előző könyvben olvastunk, azonban itt csak néhány fontosabb fejezetet olvashatunk el Matt szemszögéből. Megjegyzésként megemlítendő, hogy a lehető legjobb részeket választotta az írónő.

Matt egy csoda. Teljesen átéreztem a félelmét, hogy mi lesz ha az illúzió összeomlik, ahogy attól rettegett, hogy Julie meggyűlöli őt, amint rájön, mit is csinál valójában. Kellett nagyon ez a nézőpont, így megláthattuk Matt lelkét, amit kiterített elénk az asztalra. Szegény fiú nem értékeli saját magát, eldöntötte magában, hogy ő megbukott, mint szülő és testvér, hiszen Celeste őt közel sem szereti annyira, mint Finnt. – Szerencsére, ez alapjaiban fog megváltozni, Celeste újra beengedi Matt-et az életébe és nagyszerű lesz a kapcsolat közöttük. :) Julie napsugarakkal átitatott reményt hoz a házba illetve a fiú szívébe is és tagadhatatlan vonzalom kezd kibontakozni közöttük. Elkezdődik az érzelmi kaland neten, és élőben egyaránt. Imádtam olvasni, komolyan.


A Szeretni bolondulásigból borzasztóan hiányoltam azt a bizonyos egymásra találást. Az írónő gondolt rám és a hasonlóan elszomorodottakra, és végre elolvashattuk a szerelmesek pikáns fináléját. Huuh.. erre megérte várni. :) ahogy vártam, Matt ugyan béna volt a társas élet számtalan aspektusában, most viszont a legkevésbé sem bénázott. :P



Igaz, hogy rajongói nyomásra készült el ez a mű, de ez egy remek bizonyíték arra, hogy igen is sikerülhet egy zseniális "folytatást" írni, ami szinte ugyanolyan hatást vált ki az olvasóból -ha nem nagyobbat - , mint az előző történet. Mindenképpen olvassátok el! Ahogy a fülszöveg írja: ismét beleszerethetsz ebbe a szokatlan hősbe.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Susan Ee: End ​of Days – A vég napjai (Angelfall 3.)

Az Angelfall trilógia befejező kötete. A vég napjai Susan Ee bestseller trilógiájának záró kötete. Penryn és Rafi menekülnek, miután az angyaloktól sikerül megszökniük. Kétségbeesetten keresnek egy orvost, aki helyre tudná hozni azokat a változtatásokat, amiket az angyalok végeztek Rafin és Penryn húgán. Kutatás közben felbukkan valami Rafi múltjából, és olyan sötét erőket szabadít el, melyek mindkettejükre nézve végzetesek lehetnek. Az angyalok által az emberekre szabadított apokaliptikus rémálomban mindkét oldal a totális háború felé sodródik. Valószínűtlen szövetségek köttetnek, a haditervek folyton módosulnak. De ki fog győzedelmeskedni? A Föld feletti uralomért folyó harcban Rafinak és Penrynnek döntenie kell, melyik oldalra álljanak, kit válasszanak: a saját fajtájukat vagy egymást? Gonosz angyalok és egy talpraesett hősnő, aki nem nyavalyog. Üdítő változatosság.

Lisa De Jong: When It Rains – Amikor esik…

Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. Megsebeztek. Megmentettek. És reményre leltem. Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat… Újra.

Iron Fey - Vastündérek

Feltett szándékom volt, hogy ma Julie Kagawa-tól hozom a Vaskirálynőt. Az időjárás kedveskedett nekem, hogy úgy mondjam, ugyanis egész nap szakad a hó itt Győr-Moson-Sopron megyében. Varázslatos, tiszta Tír Na Nóg.. :) Vajon Ash is itt van? Hm. Team Ash! Ennek örömére jöjjön tehát a mai olvasnivaló. Julie Kagawa: Iron Fey - Vastündérek Vaskirály, Vashercegnő