Ugrás a fő tartalomra

Colleen Hoover: Hopeless - Reménytelen

  

Készen állsz a reménytelen igazságra? Vagy szívesebben hiszel a hazugságoknak?
Colleen Hoover, a közkedvelt bestseller-író lebilincselő történettel tér vissza. Ez a szenvedélyes, magával ragadó románc két, szörnyű múltat cipelő fiatalról szól, akik az élet, a szerelem és a bizalom útvesztőjében bolyongva együtt ismerik meg az igazság gyógyító erejét.
A koránt sem szent Sky végzős középiskolásként találkozik Dean Holderrel – egy sráccal, aki nagy nőcsábász hírében áll. A fiú már a legelső találkozás alkalmával rabul ejti a szívét, ugyanakkor félelmet is kelt benne. A múltjára emlékezteti Sky-t, aki hosszú időn át próbálta eltemetni magában a történteket. Eldönti, hogy távol tartja magát a fiútól, de annak kitartása és ellenállhatatlan mosolya hamar semmivé foszlatja az elhatározását. Dean azonban maga is nyomasztó emlékeket őrizget. Amikor ezekről tudomást szerez, az visszavonhatatlanul megváltoztatja Sky-t, talán örökre szétrombolva lelkében a bizalom érzését.
A múlt mindkettőjükön mély sebeket ejtett, melyek csak akkor gyógyulhatnak be, ha bátran szembe tudnak nézni a történtekkel. Az őszinteség az egyetlen út, hogy végre szabadon, korlátok nélkül éljenek és szeressenek.
A Reménytelen egy olyan regény, amitől eláll a lélegzeted. Elvarázsol, magával ragad, transzba ejt. Készülj fel, hogy újra átéld az első szerelmet… - ez a három mondat nagyon igaz!
 
Szívbemarkolóan csodálatos volt! ♥  

"Abba vajon bele lehet halni, ha elolvad az embernek a szíve?" - Sky Davis
Sky Davis
A fülszöveg alapján egy szimpla, egyszerű történetre számítottam, tudjátok.., új lány, új iskola, új pasi, új szerelem. De ez nem az. Ez egy sokkal összetettebb valami. Valami hatalmas.. és varázslatos dolog. Olvasás közben szárnyaltam, zuhantam, nevettem, szomorú voltam és szerettem. Elképesztő élmény volt, szerelembe estem.

Ez egy gyönyörű első és egyetlen szerelem története, rengeteg tragédiával, szomorúsággal, döbbenettel megspékelve. De mégis annyira érzelmes, szenvedélyes és magával ragadó. Bár nem sírtam, amit annyira ígért a könyv, (engem amúgy is rettentő nehéz így megríkatni) mégis nagyon meghatott. Tanulságként szolgál ez a könyv arra, hogy az igazság mindig kiderül! És hogy az igazság nagyon fontos. Csak akkor tudsz maradéktalanul boldog lenni, örülni mindennek, szimplán lélegezni, ha tudod a színtiszta igazságot, pláne a saját életedről!

Sky karakterét nagyon megkedveltem és a kezdetektől fogva tudtam azonosulni vele. Ő egy elszigetelt világban élő lány, egy hóbortos nevelőanyával, és egy igen csak elkanászodott barátnővel, Six-szel. Amikor minden helyreállna lassacskán az új suliban, megjelenik ő, és összezavar mindent. Dean Holder-ről van szó.
– Egyszerűen csak örüljünk neki, hogy végre megtaláltalak.
Elnevetem magam az utolsó mondaton.
– Ezt úgy mondtad, mintha kerestél volna.
Összevonja a szemöldökét, az arcomra teszi a tenyerét, és közelebb húz magához.
– Az egész nyomorult életemben téged kerestelek.
Dean Holder
Olvastatja magát a könyv, hiszen remek az E/1-es elbeszélés, a lány igazán élethűen meséli el a sztorit. (és akkor itt már világos mindenkinek ki mit mond a fenti idézetben :) Holder egy remek pasi, akinek a szíve mélységesen jó. (újabb könyvesálompasi.) Nőcsábász hírében áll, és sokkal több rossz dolog kering róla a levegőben, mint jó. Ezek a szívdöglesztő pasik már csak ilyenek. Azonban nem csak ő fordítja fel Sky addigi életét, a lány is totálisan összekuszál mindent Holder életében. Rájönnek, hogy egy láthatatlan fonal köti őket össze, világossá válik számukra, hogy igen is van dolguk a másikkal.

Sky azonban nem érez semmit. Érzéketlen volt az eddigi összes pasihoz, akárkihez csak köze volt, senki még csak annyi vonzalmat sem ébresztett benne, hogy a pulzusa úgy istenigazából nekilóduljon. Holder ebben az esetben is kivétel, így a lány végre megismeri a vágy érzését, amiről már annyit hallott. Holder tudomására jut Sky problémája az érzésekkel kapcsolatban és elhatározza, hogy ő ezt az állapotot bizony megtöri. Addig nem is hajlandó megcsókolni a lányt, amíg nem lesz maradéktalanul biztos abban, hogy mind a ketten ugyan azt a mindent elsöprő vágyat érzik. Összehoznak egy csókmentes randit, ami lélegzetelállítóan sikerült! Atyaúúúristen! Annyira jó volt, hogy áááh. Ennél jobb randija senkinek sem lehetne.


A kettejük hurrikán erejével vetekedő szerelme rengeteg akadálynak és megpróbáltatásnak van kitéve, de együtt mindent át tudnak vészelni és mind a ketten méltó támaszai a másiknak. Talán ez a legszebb az egészben, ahogy ők ketten vigasztalják, bátorítják, felvidítják és feltétel nélkül szeretik egymást. Gyönyörű.
Kibírom az ajkaid látványát, még akkor is, ha nem csókolhatlak meg. Kibírom, hogy a nevetésed hangjától, úgy érzem, azonnal meg kell csókoljalak, hogy magamba szívjam az életteli jókedved.
Holder

A fülszöveg sejteti, hogy itt bizony a múlttal lesznek a problémák. Ez így is van.., de még mekkora problémák! Akárki élné át ezeket a borzalmakat, egy életre összetörne a lelke. Legalábbis az enyém biztosan. A titkok hamarabb összeálltak a fejemben, mint hogy a lapokon olvastam volna őket, de nem neheztelek emiatt. Tetszettek a visszaemlékezős részek, így szépen lassan összeállt a kép, és volt ahol teljesen lefagytam, máskor pedig fülig ért a szám. Érzelmi vetélkedő a javából!


Őszintén mondom, ezt a könyvet mindenkinek el kellene olvasnia. Nem is tudok többet mondani.., nem tudom megfogalmazni.. érezni kell!

Dean Holder, neked csak ennyit üzenek: Élek, Veled és Érted.

Megjegyzések

  1. Ezután a bejegyzés után: el. kell. olvasnom. (Devizsgaidőszakiscoming) :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy kedvet csináltam Neked. Ez egy olyan könyv, amit senki kezébe nem akarsz adni, mert csak magadnak akarod. Biztosan tetszeni fog. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Susan Ee: End ​of Days – A vég napjai (Angelfall 3.)

Az Angelfall trilógia befejező kötete. A vég napjai Susan Ee bestseller trilógiájának záró kötete. Penryn és Rafi menekülnek, miután az angyaloktól sikerül megszökniük. Kétségbeesetten keresnek egy orvost, aki helyre tudná hozni azokat a változtatásokat, amiket az angyalok végeztek Rafin és Penryn húgán. Kutatás közben felbukkan valami Rafi múltjából, és olyan sötét erőket szabadít el, melyek mindkettejükre nézve végzetesek lehetnek. Az angyalok által az emberekre szabadított apokaliptikus rémálomban mindkét oldal a totális háború felé sodródik. Valószínűtlen szövetségek köttetnek, a haditervek folyton módosulnak. De ki fog győzedelmeskedni? A Föld feletti uralomért folyó harcban Rafinak és Penrynnek döntenie kell, melyik oldalra álljanak, kit válasszanak: a saját fajtájukat vagy egymást? Gonosz angyalok és egy talpraesett hősnő, aki nem nyavalyog. Üdítő változatosság.

Lisa De Jong: When It Rains – Amikor esik…

Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. Megsebeztek. Megmentettek. És reményre leltem. Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat… Újra.

Iron Fey - Vastündérek

Feltett szándékom volt, hogy ma Julie Kagawa-tól hozom a Vaskirálynőt. Az időjárás kedveskedett nekem, hogy úgy mondjam, ugyanis egész nap szakad a hó itt Győr-Moson-Sopron megyében. Varázslatos, tiszta Tír Na Nóg.. :) Vajon Ash is itt van? Hm. Team Ash! Ennek örömére jöjjön tehát a mai olvasnivaló. Julie Kagawa: Iron Fey - Vastündérek Vaskirály, Vashercegnő